רשתות חברתיות ומדיה חברתית צורך קיומי.

רשתות חברתיות

כיום יש פלטפורמות רבות של רשתות חברתיות, במרחבי הרשת מה שנקרא WEB 2.0, מהי רשת חברתית  או מדיה חברתית : (ע"פ ויקיפדיה, ולא רק)

מדיה חברתית ,רשת חברתית
המדיה החברתית והרשתות החברתיות הם צורך חברתי

רשת חברתית היא קבוצה של אנשים שמתקיים ביניהם קשר באמצעות ממשק מדיה חברתית. הרשת חברתית מבוססת אינטרנט הכוללת רשתות חברתיות כוללות קבוצות  חברתיות הקיימות בעולם הפיזי של חבריםמשפחותמפלגות פוליטיותאיגודים מקצועיים , סטודנטים ותלמידים אידאולוגיות ומחאות חברתיות. לרוב  לרשתות חברתיות  יש נושא מרכזי אחד יש תכונות המבדילות בין רשתות החברתיות השונות ושניתן למדוד כמו ריכוזיות, לכידות, עצמת הקשרים שבהן, ועוד. תכונות אלה מהוות מטרה למחקר בדיסציפלינות השונות. רשתות חברתיות הן המצע על גביו מתנהלות תופעות חברתיות כגון הפצת שמועות, היווצרותן של עמדות ודעות קדומות, שיווק מסחרי, הפצת אופנות ועוד. רשתות חברתיות יש תפקיד חדש ומתחזק כתוצאה מהופעתה של רשת האינטרנט. רשתות חברתיות יכולות להישען על אפליקציות, ואז יש להן תכונות מיוחדות. יש יישומי אינטרנט המנצלים את קיומן של רשתות חברתיות ומעצימים את השפעתן. לרשתות יכולה להיות תרומה בתהליכים החשובים לפרט. המדיה החברתית  הנפוצה  (בארץ) ביותר היא FACEBOOK . אך לא רק היא יש את גוגל+ טוויטר יוטיוב פינרסט ועוד  תופעה זאת הולכת וגדלה ,

המדיה החברתית היא לא תופעה חולפת היא והיא רק בראשית דרכה מספר המשתמשים במדיה חברתית הולך וגדל.  האינטרנט הפך  לביתם השני של ממיליוני אנשים בארה"ב באירופה ואף בישראל, החיים החברתיים של רבים מעותקים מעולם הקיים לעולם חברתי אחר והשימוש בפלטפורמות חברתיות כמו: פייסבוק טוויטר יוטיוב פליקר טמביר וטוויטר. אם כל האנשים פונים לשם גם העסקים הכסף נמצא איפה שאנשים נמצאים ואם העולם העסקי פונה לשם  גם האדם הפשוט צריך להיות שם

מה שאפשר לראות בסרטון הבא:

SOCIAL MEDIA TRENDS 2014 from 2 FACTORY on Vimeo.

Comments are closed.